– IT Outsourcing

Pakiety abonamentowe opieki informatycznej

USŁUGI W PAKIECIE:NU MININU STANDARDNU PREMIUMNU DOPASOWANY
Kontakt z centrum pomocy (pn-pt):godz 09-16godz 09-16godz 09-16godz 09-16
Wsparcie łącznie:4h10h20hdopasowany do potrzeb
Czas reakcji od zgłoszenia awarii: do 24hdo 12hdo 8hdopasowany do potrzeb
Opłata miesięczna (netto):800 zł2000 zł4000 złpowyżej 3200 zł

Wszystkie podane ceny, są cenami NETTO.
Przedstawiony cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy.

W pakiecie:

– gwarantowany czas reakcji na sytuacje awaryjne,
– stała stawka robocza w trakcie trwania umowy,
– niższy koszt wizyty,
– priorytet zgłoszeń przed klientami bez umowy,
– bezpłatny dojazd do klienta w granicach miasta Lublin.

Usługi w pakietach obejmują:

– Opiekę techniczną nad sprzętem komputerowym oraz urządzeniami peryferyjnymi
– Instalację sprzętu oraz urządzeń peryferyjnych z podłączeniem do sieci lokalnej i Internetu
– Instalację oprogramowania
– Administrowanie sieciami i systemami informatycznymi
– Administrowanie komputerami
– Naprawy i konfiguracje systemów teleinformatycznych
– Okresową kontrolę sprawności i stanu technicznego sprzętu komputerowego
– Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
– Pomoc przy usuwaniu problemów z komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem
– Konsulting
– Konserwację sprzętu komputerowego
– Doraźną pomoc telefoniczna
– Dostęp 24/7 do systemu zgłoszeń nu24.pl

UWAGA!
– W przypadku potrzeb innych niż zawarte w abonamencie, usługi (np migracje systemów) są wyceniane indywidualnie.
– Godziny nie przechodzą na następny miesiąc.
– Godziny dzienne poza godzinami dostępności czasowej, są liczone podwójnie (*200%).
– Godziny nocne i poza dniami roboczymi są liczone potrójnie (*300%).
– Po wykorzystaniu abonamentu godzina jest naliczana wg standardowego cennika pomocy doraźnej.
– Minimalna wycena czasowa to 30 min.
– Po wykorzystaniu abonamentu minimalna wycena czasowa jest naliczana wg standardowego cennika pomocy doraźnej.
– Po wykorzystaniu abonamentu przestaje obowiązywać abonamentowy czas reakcji od zgłoszenia awarii.
– Po wykorzystaniu abonamentu zachowany zostaje priorytet zgłoszeń przed klientami bez umowy.
– Przy zgłoszeniu awarii poza godzinami kontaktu z centrum pomocy (np za pomocą systemu zgłoszeń 24/7), czas reakcji zaczyna być liczony wraz z nastaniem godzin kontaktu.

 

Pomoc doraźna opieki informatycznej:

– godzina pracy specjalisty (w zależności od złożoności zadań): 310 zł
– konsultacje telefoniczne/mailowe (w ramach dostępności czasowej specjalisty) : 145 zł/h,
– stawka za 1km dojazdu (dojazd i powrót) od/do klienta: 5 zł/km

UWAGA!
– Godziny dzienne poza godzinami dostępności czasowej, są liczone podwójnie (*200%).
– Godziny nocne i poza dniami roboczymi są liczone potrójnie (*300%).
– Minimalna wycena czasowa to 60 min.
– Brak gwarantowanego czasu reakcji na sytuacje awaryjne.
– Rozliczenie na koniec miesiąca lub za pojedyncze usługi, wg ilości godzin przepracowanych u klienta.

 

Brak możliwości komentowania.